
Secretaresse/Telefoniste
- Op locatie, Hybride
- Schagen, Noord-Holland, Nederland
- € 2.600 - € 3.400 per maand
- Kantoor
Omschrijving
Ben jij iemand die energie krijgt van contact met mensen en altijd klaarstaat om de telefoon op te nemen? Dan hebben we jou nodig!
Als secretaresse/telefoniste ben jij hét eerste aanspreekpunt voor klanten en relaties. Je belangrijkste taak is het professioneel en vriendelijk aannemen van de telefoon. Daarnaast ondersteun je ons team met administratieve en organisatorische werkzaamheden.
Wat je gaat doen:
Klanten telefonisch te woord staan en doorverbinden naar collega’s
Bezoekers ontvangen en doorverwijzen
Inkomende en uitgaande post verwerken
Administratieve taken uitvoeren (o.a. in Syntess en Hubspot)
Klantvragen beantwoorden en opvolgen via telefoon, e-mail en andere kanalen.
Toezien op de juistheid van gegevens en vastlegging van afspraken.
Bijdragen aan het verbeteren van werkprocessen en administratie
Overige ondersteunende taken en projecten oppakken die het team vooruithelpen.
Waardering, beloning en teamgeest
Bij KTI krijg je niet alleen een fijne werkomgeving, maar ook de voorwaarden om je werk goed en met plezier te doen. Onze collega’s omschrijven ons als een plek waar teamwork, kwaliteit en professionaliteit samenkomen. Wat je van ons kunt verwachten:
Salaris tussen €2.600 tot €3.400 per maand, afhankelijk van ervaring en kennis.
38 vakantiedagen.
Collectieve pensioenregeling.
Prestatiebonus
Een sportabonement om fit te blijven.
Werken in een duurzame en groeiende organisatie.
Een hecht team met vrijdagmiddagborrels en uitjes.
Een warmtepomp bij jou thuis als tekenbonus.
Thuiswerkmogelijkheden in overleg.
Veel vrijheid, vertrouwen en een organisatie die met jou meegroeit.
Waar worden wij blij van?
Wij zoeken een organisatorisch sterke teamspeler die klantgerichtheid combineert met nauwkeurigheid in administratie. Iemand die zichzelf herkent in onze kernwaarden: innovatie, verantwoordelijkheid, samenwerken, kwaliteitsgerichtheid, klantgerichtheid en duurzaamheid.
Verder beschik je over:
Minimaal MBO werk- en denkniveau (niveau 3/4)
Administratief sterk en nauwkeurig
Goede communicatieve en sociale vaardigheden
Klantvriendelijke servicegerichte houding
Ervaring ERP/CRM (Syntess/Hubspot is een pré)
Zelfstandig, nauwkeurigheid en stressbestendig.
Interesse?
Voldoe je niet volledig aan alle criteria maar ben je wel enthousiast om bij KTI aan de slag te gaan? Laat van je horen en overtuig ons van jouw kwaliteiten! Heb je nog een vraag? Neem gerust contact op met onze HR-adviseur, Rianne Steinz. Je kunt haar bereiken via hr@kti.nl of telefonisch op 0224 21 90 87. Liever een appje sturen? Dat kan ook naar 06 11 05 75 25.
Klaar voor actie?
Vul nu het sollicitatieformulier in en wie weet zit jij binnenkort bij ons aan tafel in Schagen. Tot snel!
Team KTI
NB Acquisitie is niet gewenst, wij vinden onze mensen zelf (en zij ons!).
of
- Schagen, Noord-Holland, Nederland
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!